220610

haha, ny blogg då. första inlägget är alltid svårast, märkte jag nu. men jag kan ju försöka skriva något vettigt.
min dag har bestått av att vandra runt i butiker och inte köpa någonting. fast imorgon ska jag till h&m och köpa några linnen och jeansshorts, har knappt vettiga shorts, haha. på torsdag far jag iallafall upp till jakobsstad så jag kommer inte uppdatera på fyra - fem dagar typ. men jag hoppas verkligen att bea kommer blogga, haha. :)
just nu chattar jag lite smått och kollar på olika attraktioner på grönan, tröttnar aldrig! haha. hur ska man våga åka Extreme? nåja, det är ett senare problem. nu har ni fåt ett inlägg iallafall, och vi ska väl försöka uppdatera så gott det går. :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0